Sööndag igen då.

God kväll allihop!
Här sitter jag helt själv och lyssnar på lite musik ska strax göra något att äta tror jag.
Dvs om jag orkar resa mig!

Vi sov ju hos Jenny igår och hade hur mysigt som helst, haha hon fick maxfnatt och köpta maxmat typ 1 på natten till oss ^^
Gott vare, och riktigt mysigt!
Och så precis när man ska ta o sova så vaknar ju Elvira så klart, men det gick bra ändå hon va vaken en liten stund fick en flaska välling och en ny blöja.
Tog en promenad med henne så hon skulle somna om och det gjorde hon också.
Så lite fick man sova iallafall!
Men det gick bättre än vad jag trodde att det skulle göra.

Jenny saknade sina ungar så mkt så dom hann knappt vakna innan hon åkte och hämta dom igen haha.
Sen fick jag o Elvira skjus till moder jord, vi väckte dom ;)

Jag o Elvira tog en powernap på 3 timmar, !en timme för länge! men det gör nog inget.
Elvira sover hos mormor inatt då jag ska till tandläkaren äckligt tidigt imorgon!
Usch usch!
Ja nej de va allt för stunden, och sorry att jag är kass med bilder men det kommer igång snart igen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0