Skulle ju...

Skulle ju hemm till Jenny men kom på att jag hade ju annat för mig den här dagen ju!
Suck för mitt minne!

Kl är nu 18:00 och Elvira sover sen en halvtimme tbx.
Japp halv 6 lägger hon sig :(
Men hon måste sova så tidigt för att orka med dagarna !

Iallafall så är det så otroligt skönt nu om kvällarna när hon ska sova, inga problem alls över huvudtaget att lägga henne.

Först får hon välling som hon dricker i soffan med mig.
Sen ligger hon i min famn och gosar lite.
När vi har gosat klart så säger jag "God natt o sov gott, ska du orka med morgondagen måste du sova nu"
Och ger henne en....eller ja massa pussar och sedan lägger ner henne i sängen och bäddar om henne med täcket.

Inget gnäll, inget tjafs, inget skrikande.
Inga problem alls.
Väldigt skönt för oss båda 2!

Annars har jag ju alltid nattat henne asså typ vagat henne till sömns eller att hon får guppa lite i min famn tills hon somnar.
Men nu börjar hon bli för stor för att bli "bebis nattad"
Även om det inte skulle göra så speciellt mkt att hon somnade i min famn.
Men som sagt för hennes egna bästa och för rutinernas skull så är det bäst att hon somnar själv.


Just nu så är allt bara helt perfekt.
Helt underbart!
Är så otroligt lycklig just nu, och stolt också för den delen.
Stolt över mitt lilla hjärta och stolt över mig själv också för den delen!

Men nu ska jag mysa ner mig i soffan och glo lite på tv innan det är dags för mig att sova.
Vilket blir väldigt väldigt väldigt snart känns det som!


Lite lek o bus innan läggdags :)

Kommentarer
Postat av: Becca & baby

Nej, nummer tre :) Oj, 12 st :O

2011-02-05 @ 18:20:55
URL: http://grrsexymama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0