Polisen på fredag...

Fick ett samtal tidigare idag från polisen...
Angående en grej som hände för....2 år sedan?
Ah 2009 vare, iallafall så kan jag inte ge ut nå info om vad det handlar om men iallafall så tycker jag att det är så typiskt att myndigheter ska vara så otroligt sega.
Jag menar det har gått 2 år och inte fören nu kommer det upp?

Ska dit nu på fredag och prata med hon som ringde.

Förra året så va jag ju på rättegång angående en annan grej, men typ liknande!
Iallafall så  va det rättegång 2010, och det som hände va år 2008...
Ska det verkligen ta upp till 2 år att få något gjort för dom?

Haha jag satt o skratta typ hela samtalet med polisen...tror nog hon tyckte jag va...dum i huvudet eftersom det är en ganska allvarlig grej.
Men jag har då inte gjort något fel ska ni veta utan jag är typ bara "vittne" eller något sånt...
Och jag har då inte blivit utsatt för något ! :D

Komiskt....2 fucking år...

Kommentarer
Postat av: Lilla H

De e inte kloka. Vittnde en gång om en grej som hänt typ också två år tidigare. Snacka om att man glömt precis allt.

2011-02-09 @ 16:28:47
URL: http://haleyborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0