P-spruta!

Jag har ju snackat om att skaffa p-stav ett tag men idag blev det andra planer.
Va på um idag och pratade angående preventilmedel.
Iallafall så kom vi fram till att det bästa preventilmedlet för mig är p-spruta.
Egentligen brukar dom inte rekomendera den till tjejer under 22 pga att den är så stark och något mer...
Men eftersom jag har "lyckat" blivit gravid med p-stav o piller så är det nog lika bra att köra på det bästa.

Dock så är p-sprutan den enda man typ inte kan göra något åt om man får bivärkningar.
Ja men typ illamående eller oregelbunden mens, för när sprutan är lagd så är det där för att stanna " tills den slutar verka "

Men det ska nog gå bra tror jag, haha o man ska få den i rumpan!
Ja nej, så nu ska jag bara invänta mensen för att sedan få ett stick i min rumpa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0