Mamma..

För varje dag som går så känner jag mig mindre o mindre som en mamma.
Endast på helgerna så har jag min riktiga "mamma roll"
O det känns hemskt.
Jag får verkligen ingen tid alls med Elvira längre, ingen alls!
Jag är inte mamma längre, jag lämnar o hämtar henne på dagis, kommer hem ger henne mat o en flaska välling byter blöja o sen lägger henne i sängen.
Thats it.... det är allt.
Det suger att gå i skolan det verkligen suger, och det som får mig att få skuldkänslor är att jag tycker att det är kul o skönt att gå i skolan.
För det är det, men ändå så känns det som " nej jag ska inte vara här, jag ska vara med mitt barn!"
 Usch fyfan :(


Men nu lite posetivt iallafall, det går hur bra som helst i skolan.
Jag är verkligen lärarnas favorit, det märks direkt.
Dom pratar med mig som en av dom, "en jämnlik"
"en vuxen"
Dom förstår mig o jag förstår dom.
Dom berättar saker för mig som en lärare inte berättar för en elev...
Asså lite mer "vuxet och personligt"
Haha, tycker att det är lite kul faktiskt.
Att jag har mer gemensamt  med mina lärare än med dom i min klass...
För vad har jag för jävla klasskamrater då?
Jo några småkillar som e sååååååå tuffa.
Det ända man hör från dom är "och nu menar jag allvar"
ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖH!
Ska vi RÖÖÖÖÖÖKA ELLER!!!?
Vadärdetförmatfyfanvadäckligtskaviätapizzaist?!
ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖH!
SKOLAN SUGEEEER!
Meeeen din jävla TÖÖÖNT....
Osv osv osv.....
Ja..... dom har så väldigt mkt att säga och så äldigt bra sätt att uttrycka sig själva...
ÖÖÖÖH!
Det är så jag förklarar för folk vad är det för killar i min klass....ÖÖÖÖÖH

Jja det går bra för mig iallafall:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0