Lätt beroende!

Jag har väldigt väldigt VÄLDIGT lätt för att bli beroende för saker.
Just nu så är mina största beroenden cigg cola och musik.
Cigg o cola har jag väl alltid vart beroende av men nu börjar musiken ta över som faaaaaaan.
Hittar jag en låt som jag tycker om så är det replay om o om o om o om o om o om o om o om o om o om o om o om o om o om o om o om o om o om o ja ni fattar...
Jag kan inte ens räkna hur många kvällar jag har suttit uppe tills sent på natten just för att jag har hittat en bra låt...

Och denna gång är det storbloggaren Desiree Nilsson som för en liten stund sen la ut denna låt...
 

Typiskt...sällan blogg.se o bara ställa till med massa problem...
"kan inte lägga ut videon"
Här har ni länken...
http://www.youtube.com/watch?v=RCdneDxFRYQ&feature=autoplay&list=QL&index=1&playnext=3


Kommentarer
Postat av: josefin h

rökte du när du var gravid?:O

2011-02-08 @ 18:21:20
URL: http://josefinhillgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0