Lång lång lång dag..

Dagen har gott fort men det känns ändå som att den vart extra lång idag.

Hade tydligen sovmorgon idag också haha, så det blev bara en lektion idag.
Lite onödigt att endast ha en lektion, kunde vi inte få ledigt hela dagen ist? :S

Slutade före lunch idag iallafall, jag ringde till dagiset och frågade om dom kunde hålla Elvira vaken tills jag kom.
Det va ju så kallt ute idag o då kan hon ju inte sova i vagnen, ville inte väcka henne heller så hon fick sova sen när jag kom ist.
Det tar kanske 1-2 min att gå till bussen från dagis, och hon hann somna när vi komit fram.
Lillsnuttan<3

Dock fick hon inte sova så länge idag, vi åkte hem till mamma och jag tänkte ställa ut henne på balkongen.
Men det gick inte att komma ut där så jag skulle klä av henne o lägga henne i sängen, men då vaknade hon och ville inte somna om.
40 min kanske hon sov.

Hängde hos mamma en stund sedan svängde vi förbi en fritidsgård som heter Mötesplatsen.
Jag träffade Monika inne på affärn och hon ville så gärna att vi skulle komma förbi.

Elvira trivdes, det fanns så mkt att titta på, peta på, klättra på, smaka på...ja ni vet ju själv..
Och det fanns väldigt många ställen hon inte fick vara på, eller saker hon inte fick göra.
Men det gick bra, knappt nå gnäll alls.

Tills vi skulle gå då, hon va så himla trött o att få på sig massa kläder passade inte alls!

Men nu är vi hemma och Elvira ligger o sover.
Ska ta en bad och plocka undan lite här nu :)

Kommentarer
Postat av: Liz

Vilken härlig dag ni har haft :)

2011-02-24 @ 18:11:44
URL: http://wifeey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0