Home home home...

Hemma sen ett tag tbx.
Sitter och väntar på att min skrutt ska komma hem nu snart :)

Imorgon så ska jag ha nationella prov i svenska, har redan g i det men ska försöka höja det .
Inte för jag tror ett dugg på att det kommer lyckas eftersom jag fortfarande är lite rostig i huvudet efter 1 års soffsittande och barnpassande.
Tur att man inte kan sänka betyget iallafall!

Känner redan hur jag börjar bli lite småless på skolan....eller jag tycker inte om att sitta stil förlänge, tycker att vi borde få mer fysisk grejer att göra.
Blir ju galen av att bara sitta stil....Får ju träsmak i röven va fan!

Men det blir ändå inte sova över, eller skolkande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0