Fittigt inlägg!

Haha oj herregud jag kom på en grej jag måste skriva om.

Jag har ju som sagt börjat skolan nu igen och...ja jag har väl lite speciella lärare om man säger så.

Vi hade iallafall lektion och blabla vi blev uppdelad i grupper tjejer/killar.
Och inte så oväntat så va det en av killarna som ritade en kuk på papperet.

Killar ritar alltid kukar, stora kukar, långa kukar, ådriga kukar.

Då tyckte min lärare att i tjejer borde börja rita FITTOR!

"Förklaring"
Killar är ofta stolt över sitt könsorgan och är bästis med den och ja ni fattar?
Medans vi tjejer skäms och vill inte alls vissa eller prata om sitt könsorgan.

Hon menar alltså att vi borde stå upp för våra fittor, vara stolta över dom och skryta om dom!
RITA EN FITTA!

Här är mitt bidrag!

Jag utmanar alla tjejer att rita en fitta!
Det behöver inte vara en ritning av eran eller så utan bara en fitta så som jag gjorde :)


Skulle vara jätte kul om någon gjorde detta, och om någon gör det SKRIV TILL MIG O BERÄTTA DET! :)
Do you dare?

Kommentarer
Postat av: Becca & baby

Hahaha, ska fasiken komma ihåg att måla en fitta sen :D



Ja, jag tycker det är kul när de får tänder. Vet itne varför riktigt men så är det ju :D hehe

2011-02-05 @ 19:07:08
URL: http://grrsexymama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0