Farmor o faster.

Snart dags att göra kväller.
Har tänt lite ljus och släckt ner här.
Elvira har kommit hem nu, det blev en liten senare kväll för henne idag.
Men det gör inget, helt slut va hon haha lillgumman då! :)

Iallafall så ska jag inte hämta Elvira från dagis imorgon!
Elviras faster "Matilda" ska praoa på dagiset den här veckan så farmor o faster skjusar Elvira hit hem till oss.
Jätte snällt och skönt för mig.
OCH för Elvira dessutom!
Woohoo 1,5 timmes bussresa som man slipper!
Otroligt skönt :)

funderar på o göra en kladdkaka....
Nej jag ska göra en kladdkaka och mysa ner mig riktigt odentligt innan "min vän" ;) kommer hit och gör mig sällkap :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0