Dom skrämmer mig!

Det här kanske är en lite konstig fobi men det är faktiskt något som verkligen skrämmer mig!

Gamlingar, äldre, tanter och gubbar.
Jag är rädd för dom, jag tycker dom är läskiga.
Det växer hår på så konstiga ställen, dom har äckliga fläckar över hela kroppen, deras hud och hår ändrar färg och blå grå/vit, dom andas konstigt och kan inte gå ordentligt, deras minne är inte alltid de bästa.

Häromdagen satt det en gammal gubbe brevid mig på bussen.
Han hade svårt o gå och det togg honom ca 2 min att sätta sig ner.
Han andades tungt och va skrrovlig i halsen.

"han kommer dö han kommer dö han kommer dö"
 
"Om han dör måste jag klättra över honom när jag ska av!"

HAha ah sånt dök upp i mitt huvud då.
Men det är verkligen jätte läskigt men gamla människor, dom kan ju ramla ihop och dö när fan som helst!

Att se en människa bli så gammal och...rostig är en skräckbild för mig!!!



Vad har du för fobier??





Hur kan man inte tycka att detta ser läskigt ut???


Kommentarer
Postat av: My

Haha, jag har samma fobi!

2011-02-15 @ 18:48:46
URL: http://MyDarnell.se
Postat av: Mallory

haha :-)

Jag har inte fobi för gamla människor, jag utbildar mig till undersköterska och fortsätter jag med det lär jag ju träffa på ganska många flera hhehe och har praktiserat med dem och ska sommarjobba i sommar på äldreboende :-)



Dom är inte så sköra som man tror, inte dom som är ute och klarar sig själva i varje fall! :-)

2011-02-18 @ 22:48:52
URL: http://hellomallory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0