Denna dag!








Först va i hemma och lekte och busa lite, åkte ner till stan och skrev ut bokningsbekräftelse tills imorgon.
Gick hem till mamma en sväng och fick en present....En mega tändare haha

Mamma: Har du tid att komma förbi en sväng imorgon?
Jag: Ah jag vet inte vadådå?
Mamma: Nej men Stefan har köpt en present åt dig.
Jag: Jasså vadå?!
Mamma: Det är något du anväder flera gånger om dagen, varje dag.
Jag: Öh...toapapper? :D
Mamma: Men ...suck NEEEJ.

Haha ah inte liten tändare men fränn som fan :P

Gick ner till stan igen och köpte present till Mio som fyllde år, han fick ett bowlingspel.
Va på kalas.
Möte Jossan på stan , åkte hem till mig.
Blev barnvakt, Alexia somna "sover fortfarande ute på balkongen".
Elvira somna och sover fortfarande och ja...
ROLIGA UNGAR !
haha

En helt toppen dag :)

Btw nu la jag upp bilderna på tavlorna och på ena dekorationen som hänger i Elviras fönster! :)
Trist med bakrunden bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0