Dagens frukost/lunch.

Till frukost drack jag en kopp kaffe.
Det är väl ändå bland de äckligaste som finns?
Helt svart kaffe BLÄÄÄÄ.

Men det gick i iallafall.

Till lunch som jag nyss åt blev det,
Spenat, 2 hårdkokta ägg och en tomat.
Jag fick verkligen kämpa med spenaten, gjorde mitt bästa men fick inte i mig allt.
Jag va väldigt väldigt väldigt nära på att spy flera gånger!


Vad gör man inte för att gå ner i vikt? ^^

Så här såg jag ut precis innan jag blev gravid.
Då hade jag precis börjat gå ner i vikt och jag började bli ganska nöjd med min kropp.
Där vägde jag 65 kilo.
Just precis nu väger jag 10 kilo mer.


Mitt mål med denna diet är att få en rivstart, jag har förr försökt att gått ner i vikt.
Men gett upp för att jag inte ficknågot resultat.

Mål 1: Ligga under 70 kilo.
Mål 2: Ligga på samma siffra som före graviditeten.

Jag vet inte exakt hur mkt jag vill gå ner, kan inte direkt utge en siffra så där upp o ner.
Det rå helt på hur jag ser ut i kroppen.
Men 10 kilo vill jag iallafall gå ner!


Vägde mig i morse och då vägde jag 73.6

Kommentarer
Postat av: Liziz

Vänta det blir värre snart slåss hon och bits också.

2 års trotsen ger verkligen prövning på sitt tålamod hehe



Jag lägger nu till dig på bloglovin så jag kan följa era dagar och din diet :)

2011-02-22 @ 13:33:22
URL: http://wifeey.blogg.se/
Postat av: My

Jag älskar spenat. Testa stuvad spenat istället! det är MYCKET godare och blir mer som soppa.

2011-02-22 @ 17:11:43
URL: http://MyDarnell.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0