Blah blah blah...

Hmm...vad gjorde jag igår?
Ja jag...lämnade Elvira på dagis, åkte till skolan, sen åkte jag hem, fick hem min bebis, badade matade och nattade min bebis, åt, och sen sov:)

Och vad jag gjort idag?
Jag lämnade Elvira på dagis, åkte till skolan, Åt lunch hemma, åkte till stan på polisförhör, hämtade min bebis på stan, va med Annika på stan, gick till Moder jord, sen åkte hem :)

Btw så gjorde jag ett svenska prov igår, man skulle skriva en uppsatts och jag tror jag kommer få vg eller mvg.
Känns som så iallafall :D

Oså idag va jag ju hos Polisen, det gick bra men det störde mig att hon jag pratade med verkade vilja ändra min åsikt angående det de handlade om..
Men det gick inte ;)

Ah...det va väl allt?
Just nu är jag otroligt trött o ska nog ta o sova lite.

Jag bloggar nog imorgon, kanske inte..
Vi får se :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0