Bantande bebis?

Jag har aldrig i hela mitt liv kört ner ett par fingrar i halsen för att spy.
"okey jo men inte för att gå ner i vikt utan mer att jag vart sjuk och vart på väg o spy men det kom aldrig"

Elvira har aldrig sätt mig göra något sånt, och hon tramsar ju bara egentligen.
MEN, hela dagen idag när vi vart hemma så har hon kört ner sina fingrar i halsen och vart på väg o spy flera gånger.
Jag tycker att det är så otroligt hemskt att se och när jag säger nej eller tar bort handen från munnen på henne så blir det bara roligare tycker hon, och hon fortsätter.

Jag vet att hon bara tramsar och att hon inte fattar vad hon håller på med egentligen.
Men ändå, när jag ser henne göra så skriker min hjärna NEEEEEJ!

Men om jag ser henne göra så en gång till så tänker jag inte säga åt henne, inte reagera alls.
Och med lite tur så är det inte lika kul längre!

Kommentarer
Postat av: Liz

Hon testar bara och att hon får en reaktion från dig gör att det blir roligare så det är smart av dig att inte bry sig alls för då slutar hon

2011-02-24 @ 11:16:21
URL: http://wifeey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0