Sminkade lärarna.

Våra lärare skulle ha lite julfest idag, så vi elever fick hjälpa till med smink,naglar och hår!
Riktigt kul att få lära känna sina lärare och ha lite kul med dom.
Jag är riktigt glad över att vi har så pass snälla och familjära lärare, dom är inte som alla andra.
Utan är sociala och skämtar med oss som vilken annan människa som helst!

Iaf så fick jag sminka Eva-lena, hon är super snäll och rolig.
Och för att jag applicera i hennes ansikte så frågade hon vad det var och hur gör man med det och har man sånt hemma??
Ja...hon brukar inte ha så mkt smink haha.

Dock var det väldigt svårt att sminka henne då hennes ögonlock är lite.."skrynkliga" och eyeliner blev hackig!!
Och så hade hon inga ögonfransar!!
Typ 10st på vardera ögonlock typ..

Men det var riktigt kul, och hon blev ganska så snygg också!

Tyvär har jag ingen bild men men!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0