Långa armar, och kliande fingrar.

Eftersom att Elvira har vissat intresse på mitt smink och jag inte har någon vidare lust med att en 2åring ska klada med mitt smink så köpte jag ett litet sminkkit år Elvira idag.
Ett läppstift och en liten dosa med några ögonskuggor.
Hon blev jätte glad och skulle genast pröva det, sedan blev det tyst.
Och som vi alla småbarns föräldrar vet är det något lurt på gång när det blir tyst.

Så jag hittar en helt naken Elvira som har haft det väldigt skoj med läppstiftet...lite för kul om ni frågar mig.
Och inte nog med att hela hon var rosa utan hon smetade skiten över hela toaletten också...jätte lätt att få bort..
Just nu ser det ut som att jag har misshandlat elvira...

Så här såg det ut när jag hitta henne.



Jag som trodde att det skulle dugga med att lägga läppstiftet på handfatet...


Kommentarer
Postat av: Mallory

hahaha vilken liten busunge!



God Jul till dig och Elvira!

2011-12-22 @ 21:40:09
URL: http://hellomallory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0