Ikea

Jag fick en jätte fin klocka i julklapp av momo o mofa som har smådelar som man klistrar upp.
Så jag klistra upp den, och så blev den sne och sen skulle jag ta bort den och sen hade jag ingen tapet kvar...
FAN!

Och den som var så snygg" asså klockan...ja tapeten också"
Iaf så blev det ett besök på ikea idag och köpte ännu en klister grej för att dölja det första spåret av kliter grej..
Ja ni fattar?

Köpte lite annat krimskrams, 2 skit snygga tavlor som inte alls ville passa in i min lägenhet...
FAN!

Ljusstackar, stenar,ljus,en korg, blommor.

Jag har äntligen tagit mig mod till att köpa riktiga blommor.
Egentligen så hatar jag blommor, dom är onödiga och dör bara hela tiden...

Men nu har jag 2 st vanliga tråkiga blommor, i 2 st vanliga tråkiga krukor.

Just nu så försöker jag fundera ut hur mina nya tavlor skulle kunna passa in i lägenheten, och jag har kommit fram till att jag behöver yttligare ett present kort på ikea för att det ska funka...


Det där köpte jag idag "Utom ängeln".

Wilma hade fått en docksäng i julklapp, och ungarna tyckte att dom skulle provsitta..

Wilma var inte så himla glad...eller?


Just ja vi köpte lite nya kläder till Elvira också för present kortet hon fick av farmor,faster och pappa :)

2koftor,1skjorta, 3byxor och 2leggins till elvira :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0