Hej 2 års trotsen...

Jag tänker sluta hämta Elvira på dagis nu....någon annan får ta och göra det ist!
Ska nog anställa någon för endast hämtning från dagis!

Hon är omöjlig, för varje gång jag ska klä på henne så slutar hennes ben att fungera..
Ops nu är dom trasig igen!
Undra hur man lagar ben som till och från inte fungerar, vantar rycks av, spott flyger ur munnen, orden är bara skrik, det finns inga ben kvar i kroppen utan bara skjunker ihop...eller spratlar som en strandad fisk..
Kunde hon svära skulle hon nog gjort det också, så då ligger hon där på golvet skit sur för att jag ska klä på henne och sen blir hon skit sur för att hon ligger på golvet och jag inte hjälper henne upp.
Vägrar hon så vägrar jag!

Nehe men ligg här då för jag ska då iaf hem ikväll!
Sa jag och gick runt hörnet i hallen, reste hon sig upp?kom hon efter som barn brukar göra?
Nopp....och mamma hjärtat kunde inte låta henne tro att mamma faktiskt hade gått, så jag stod där i 15 min och vägrade ta upp henne.
Sen orkade jag inte mer, jag hade 2 val.
Lämna henne över natten eller resa henne upp ta på dom sista kläderna och bita ihop..


Kan inte dagis komma och lämna henne hemma?
Så slipper jag detta slit?

Nej det går nog inte...det är inte som att få en pizza hemlevererad.
tyvär..

Enda gången det går bra att klä på henne är hemma, när vi ska någonstans.
Men så fort vi är på dagis, eller hos momo o mofa så ska det krånglas.

DRYGUNGE!!!!

Och ja jag är rätt så less!!


Kommentarer
Postat av: Liz

Det är bara att bita ihop det blir värre :P

2011-12-16 @ 09:24:50
URL: http://wifeey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0