2 timmar...

Helt slut idag kan jag säga er, då min hjärna tydligen hade bestämt sig för att den inte behövde någon sömn den här natten..
2 timmar sov jag...och just nu håller min hjärna på att be om ursäkt för sin dumma ide och förstår att jag faktiskt behöver sova på nätterna!!
Nog om min hjärna...

Sitter i skolan just nu och pluggar ansiktsrengöring...otroligt kul..NOT.
Men snart äre lunch så då blir jag på bättre humör, ont i hakan som tusan har jag också.
Då en finne ploppade upp under natten..

Igår så var Elvira med farmor och fastrarna, dom tittade på "minsta fasters" dansuppvisning och Elvira blev också danssugen haha.
Efter det så åkte hon till momo och mofa och bakade kakor och kläde julgranen!

Själv låg jag på soffan halvdöd innan jag ens orkade ta mig upp för att köpa lite nässpray och sådant skit!
Jag önska att jag hade en antisnorspray...som tar bort allt snor i hela världen hur nice skulle inte de vara?

Dock finns väl snor pga en anledning...men det har jag ingen anning om vad snoret har för uppgift här på jorden.?

Nej återgå till lite skolarbete nu då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0