This day!

Så vad har man gjort idag, jo först lämnat Elvira på dagis för att sedan gå över till Marre och Emelie och få lite hjälp av Kicki med papper.
Det är ju dags att söka bostadsbidrag igen och som vanlig fattar jag inte ett skit av vad som står på deras papper...
Hängde där en stund innan jag gick hem och röjde upp lite.
Ringde polhem och tog reda på vilken tid jag börja och sluta på torsdag.

Va nära på att få hem en skolös unge då Elvira gömmt sina skor inne på toa, men vi hittade dom så klart!
Tur de haha.
Sällan hon ska gömma saker...

Väl hemma så tänkte jag göra ren vagen, trodde att man kunde ta bort tyget...men efter 5 min fick jag reda på att det kunde man icke...
20 min senare fick jag äntligen på tyget som det ska vara hahah.

Men lite renare blev den iaf.

Gick ut och lekte i parken med Emelie och Wilma, jag och Emelie hade mkt att prata i kapp om.
Va ett tag sedan vi sågs nu!

Matade mitt hungriga monster som slängde i sig 2 hamburgare och makaroner!
Hon var som ett vilddjur haha!
Slängde henne i badet och sedan myste vi i soffan.

Jag brukar ligga och strycka henne över håret men denna gång skulle hon ligga och strycka mitt hår ist.
Mysunge!!

Mer än så har vi inte gjort.
Här är lite bilder :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0