Slutat sova middag.

Elvira sov ingen middag på dagis idag, hon ville inte sa dom haha.
Jag har själv märkt att det blir svårare och svårare att lägga henne efter lunch.
Vissa dagar tar det 2 sek och vissa dagar kan jag hålla på hur länge som helst innan jag ger upp och låter henne vara vaken.
Hon kanske inte behöver sova middag nå mer?
Eller är hon fortfarande för liten?
Hon är 1 år och 8 månader.
När slutade era barn sova middag??

Btw så har jag fått tid på soc nu ang kontaktfamilj, ska dit nästa onsdag.
Har ju vart där en gång redan och pratat med en tjej som tog det vidare.
Och snabbt har det gått tycker jag!

Men jag hoppas på det bästa och hoppas på en supertrevlig familj!
Minns själv när jag bodde hos en forsterfamilj som inte alls va så trevlig....Men det ska vi inte gå in på nu.
Men just pga av den "erfarenheten" så kommer jag vara extra noga med vilka dom är.
För Elvira del med att passa in och känna sig hemma tvejar jag inte alls på, hon är ett sånt tryggt barn så det finns inte.
Men jag har känslan av att detta kommer gå riktigt bra!


Här är ett videoklipp sist Elvira va hos momo och mofa, min duktiga lilla skrutt spelar munspel!

Kommentarer
Postat av: sofia

Åh, vad fint namn, Elvira. Var egentligen meningen att mina föräldrar skulle döpa mig till det också, men blev Sofia istället. ;)

2011-08-09 @ 23:22:34
URL: http://sofianilson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0