Skolan

Skolan börjar nu nästa torsdag, och såå jag har längtat!
Jag tror nog att jag är den enda som inte viljat haft sommarlov utan bara väntat ut det haha.

Det är superskönt att ha viljan till att gå och vara i skolan, jag har inte alltid vart sån om man säger så.

Jag började skolka när jag var 12 år, varför vet jag inte riktigt...
Minns inte...Men det fortsatte.
Jag fick gå om 7an, så jag gick 7an och 8an 2 gånger.
Men jag gick aldrig 9an.

Sista terminen på 8an så fick jag anpassadstudiegång.
Vilket ledde till att jag fick börja praktisera visa dagar i veckan.
Och det gjorde sussen!

Från ig i allt, till vg i både so " samhällsekonomi..." och i Slöjd "syslöd"

Jag praktiserade på dagiset där Elvira går nu faktiskt!
Och när jag gick ut 8an så började jag på iv, och fortsatte praktisera på dagiset.
I ett helt år var jag där, och det var nog det bästa som fanns för mig.

Det fick mig att konsentrera bättre i skolan, + att det är därifrån jag lärt mig allt om barnuppfostran.
Blev ju gravid 2 månader efter jag slutat haha.

Liten kul grej det där faktiskt, för graviditeten smittade av sig där på dagiset.
För blev Annika gravid, sen Sofie, efter det blev det Mikaela och sedan jag!

Komiskt? aah typ då!

Otroligt tur att det var just där jag praktisera!

Och så nu när Elvira börja så var Sofie gravid igen, hon har precis fått en son.
Och Annika är också gravid igen...haha.
- Snart din tur igen då!
Sa jag till Mikaela...
Men blir hon gravid ska jag nog undvika dom lite utifall dom smittas igen?
Haha.

Fick tbx ett par flippflopp idag från när jag praktisera där...Lite kul haha!


När jag fick reda på att jag var gravid så kämpade jag ännu bättre i skolan, och fick g i svenska och engelska.


Nu efter jag fått Elvira så har jag slitit så hårt i skolan att jag soppat banan med varenda elev där!

Jag fixade 4 betyg på 6 månader....eller ja inte ens 6 månader om man ska dra bort loven, och då jag vart sjuk och då Elvira vart sjuk!

Riktigt stolt över mig själv.

Och nu när jag börjar igen då jävlar!
Vänta ni bara så ska ni få se en toppelev!

Elr ja...jag siktar på minst g, får jag g i alla ämnen så är jag super super nöjd!
Men jag vet att jag kommer få det PUNKT!

ååh gud så jag längtar!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0