Rekomenderar verkligen denna film. Asbra! ...

2011-08-28_22_40 (MMS)

Rekomenderar verkligen denna film. Asbra! Om man gillar spänning så är den bland dom bästa filmerna jag sett. Det handlar om ett par dykare som ska utforska en gigantisk grotta. Men väl där nere så blir det en stor storm uppe på land vilket gör att det rinner in vatten i grottan. Och dom har inte utforskat den klart än och dn enda vägen ut som dom vet om går inte att ta sig igenom. Dom stöter på en massa problem på vägen ut och jag varnar er känsliga tittare att typ i mitten/slutet när tjejen fastnar med håret i klägrejen...så för gudskull titta bort!! Jag hann inte titta bort från börjar och det kommer inte bli så kul dom närmaste nätterna kan jag säga er! Fy i helvete, men det är det enda riktigt vidriga i filmen. Men den är asbra!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0