En andra chans.

Man brukar säga att alla förtjänar en andra chans, i vissa tillfällen så ja och i vissa så nej.
Som ni vet har jag inte bra kontakt med min familj, kontakten har aldrig funnits eller avslutat.

Men idag så skickade min lillasyster ett sött mail till mig och berättade att hon saknade både mig och Elvira.
Och att hon ville träffa oss båda 2....det va ca 1-2 månader sist vi träffades, vilket i mitt liv är rätt så normalt om man säger så.

Men efter det där mailet så ringde jag upp henne och imorgon kommer hon.
Jag ska ge henne en andra chans, oss en andra chans.
En chans att bete oss som syskon och inte fiender.
Trots allt är hon ju min lillasyster ändå!

Här är mailet...." och det här med att vara sämst på att stava ligger i släkten!"


hej syrrän. saknar elvira ssåååå grymt mycket så tängte om du ska ner på stan så jag kan få krama henne lite?:)
elr om ni ska ner på sommar yran? kan jätte gärna var barn vakt nån timme elr hela natten om du ska ut o ha kul med vännerna elr nåt, vet att du inte är så sugen men måste fråga iaf. saknar dig oxå men du saknar nog inte mig men vad det än är om du behäver sällskap, hjälp med vad som hällst, så vill jag att du ska veta att du alltid kommer ha en ivrig smått skadad lillasyster som alltid kommer finnas för dig!! kan komma någon morgon o gå ut o gå med elvira, u name it så ställer jag upp! (obs, jag är inte full vill bara att du ska veta)!!


Jag vet att hon svalde mkt stolthet när hon skrev och skickade detta till mig, och det är jag glad över!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0