BEBISAR!

Ett super duper grattis till min käraste vän Madde som fick sin söta son idag!
Är så glad för din skull stumpan!

Och som att det inte är nog så blir momo igångsatt imorgon!
Vilket betyder att jag blir storasyster IGEN!
Pirr i magen!!!!
Som attan!!!
Imorgon så har min lilla syster äntligen klämts ut!
Som jag har längtat, en ny liten knott i familjen!


Här är Elvira en dag gammal, ååh imorgon ska jag få lukta och hålla en sån här skrutt igen!
Kommer kännas så konstig !

Något för stora byxor!

Och underbara Farmor Pia ställer upp som barnvakt, tack så mkt!

Kommentarer
Postat av: Emma

Du är medveten om att det kan ta uppemot 2-3 dygn innan bebisen tittar ut efter en igångsättning va?

2011-08-22 @ 23:28:28
URL: http://ecbw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0