Amma?

Efter att Elvira fått sett lillasyster suga på momos tutte så tyckte hon imorse att hon också skulle pröva på det på mig igen..
Hon var på mig i 20 min och blev jätte arg när hon inte fick!

Det va bara att klä på sig igen de haha tokunge!!

Idag har det vart en otroligt jobbig dag!
Gnäll o skrik och grått och bråk och trots you name it!
Inget dög åt Fröken Elvira idag.

Försen vi gick över till Marre, Emelie och Kicki och åt tacos.
Då blev hon på bra humör igen!

Ni skulle sett nu när vi bada, jag halvlåg i badkaret och hon satt på min mage och höll i en liten kopp...
Och hällde vatten i ansikte på mig, åh guud vad hon skratta!!
Nästan så hon ramla ner i vattnet haha!
Vi bada nästan 1 timme!!

Sendan låg vi och tittade på bolibompa för första gången, hon brukar aldrig vilja titta på tv och det är ju bra men idag så ville hon det.
Det var dinosaries som "vråla" och hon låg och härmade dom haha.
Wraaaaaaaa!

Imorgon är det skola igen och jag måste plugga lite medicinsk grundkurs...yeeey.
Fast det är inte så svårt men det är lite långtråkigt att läsa det.
Men måste så måste man!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0