Underbart dag igen

Vi gick till dagiset idag helt utan vagn, dock tog det ca 40 min att komma fram då Elvira gick åt alla andra håll än det som vi skulle åt.
Jaga fåglar och hundar, plocka skräp, springa ifrån mig osv.
Jag åkte över till mamma min och tog n stödvila, åkte över till Marre och Emelie och snacka lite skit.
Hämta Elvira och gick hem och åt mat .
Vi skulle träna också, men jag kom lite sent så jag fick inte vara med haha.
Så vi gick runt och lala på stan ist, fick jaga henne där också.
Tur att Emelie och Marre kunde springa lite åt mig då o då, hon har blivit så himla snabb!
Man vågar knappt blinka för då e hon borta.
Hon jagade fjädrar.
Snode godis, och tiggde glass av några vänner hha.
Nu sover hon, helt slut som vanligt!


Imorgon ska jag springa maaaassa ärenden och titta över massa papper och göra lite räkning.
Ja jag laddar upp några bilder lite senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0