Suck o stön och snor!

Dagen börjar nå sitt slut, och jag ska ta o rensa näsan ytligare en gång för att kunna få någon luft denna natt!
Fattar inte att jag är förkyld dygnet runt!
Snuvan går aaaaaaaaldrig över!!!
WHYYYYYY!!!!!!!

Ååh det är då väldigt dyrt att köpa nässpray var o varannan dag!
Jag har fan inte råd att vara sjuk....

Mormor ska fortsätta skola in Elvira på dagis iallafall, så det känns ju bra!
Känner mig riktigt duktig nu som snart har klarat hela matten på sån kort tid.
Jag började i mitten av Jan, och det är början av April nu.
Allt jag har kvar är 2 prov och så sen slutgiltiga nationella!

Men det ska nog gå väldigt bra!

Sen äre ju bara dryga so'n kvar då.
Det är inte speciellt svårt men väldigt drygt då man ska läsa o läsa o läsa och så ska man komma ihåg allt!
Och sedan prov på det.......
Ett väldigt stort suck!
Men det fixar jag lätt, ska verkligen råååplugga so'n nu.
Dock tar jag inte hem något, det behövs inte ens.


Febern har kickat igång nu, men jag har bara 38 så det blir ytligare en alvedon sedan sova.
Skola blir det i vilketfall,har inte tid att vara sjuk!
Får bli dunder mega sjuk under sommaren ist, om jag nu inte fixar sommarjobb!

Kanske man ska höra med Donken?
Huva usch nej vette fan...Eller?

Nej nu har jag inte ork med detta nå mer!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0