Spyfärdig!

Man får verkligen sota för att inte träna regelbundet!
Dock så har jag börjat gått mkt mkt mer nu, och jag känner verkligen att musklerna blir starkare.
Iaf så blev det ett Step pass idag.
Och den här gången satte jag allt riktigt bra faktiskt!
Va någon enstaka gång som jag inte hängde med eller behövde pausa men annars gick det galant!
Som en dans på rosor....jah en riktigt jobbig och svettig dans då.
Elvira sover nu, jag håller på och ändrar hennes tider nu att hon ska somna mellan kl 7-8 ist för kl 6.
1: Jag tycker att det är alldelses för tidigt.
2: Hon vaknar då kl 6 på morgonen! huva don't like it!
3: Nu när det börjar bli sommar så vill jag kunna vara ute en stund och kanske grilla och sånt.
Utan att behöva vara inne innan bolibompa...
Jah men så äre.

Nu vankas mat, kyckling pomes och bea.
MUMS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0