Sov aldrig hos killar...

Godmorgon, har vart vaken ett tag nu och jag måste bara säga att man ska då som tjej aldrig sova över hos killar.
Som ni vet brukar jag ju har en riktigt snygg morgonfrilla....NOT!
Och det som behövs då är schampoo borste och hårfön, inget sånt har ju killar!
Eller ah dom hade schampoo tack o lov...
Haha.

Sebbe kastade massa kuddar på mig när jag försökte sova så det va ju lite guliigt...
Eller jävligt irriterande!

Ska snart bege mig hemåt och invänta att mitt älskade barn kommer hem för att sova middag.
Dom grillade igår så jag ska få lite rester av dom MUMS

Festen igår va verkligen inget för mig, va där kanske 2 timmar innan jag drog.
Mindreåriga och arga människor haha.

Kännde mig som 14 igen ^^

Sitter i farfar Rogers stol som vibrerar, otroligt skönt haha.
Hela rumpan på mig skakar ^^

Ja det var allt för stunden, vi ska tbx hit sen efter att Elvira sovit.
Blir förmodligen utelek i parken här utanför, solen börjar skina fram bakom molnen nu så vi får hoppas på sol!

Ja nej hörs senare ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0