Sista aprilfirande?

Så idag är det sista april vilket innebär en jävla massa folk överallt som super och härjar..
Värdelöst tycker jag..

Idag skulle jag egentligen grillat men har verkligen ingen lust alls till det.
Har bara legat hemma i soffan hela dagen med Emelie och Wilma.

Jag var pigg när jag vakna, men eftersom Emelie va så trött så blev jag också det !
Dumbom!

Ungen min sover, jag har precis städat undan efter dagens besökande.
2 barn kan verkligen få det att se ut som att man har 7 barn!

Men sånt får man ta ;)

lite äldre bild på Elvira och Wilma.


Otroligt kul att jag och Emelie har börjat umgås.
Och ännu roligare att Elvira och Wilma börjar bli bra vänner.
Dock ger dom varandra tjuvnyp!
Men vardagen flytter på lättare när man har någon nära att umgås med, speciellt när det är någon som också har barn! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0