Onsdag!

Dagen började 05:24 då Elvira tyckte att det var en utmärkt ide att vakna.
Åt frukost....tog ett bad och sånt sedan iväg till dagis.
på väg till dagis fick Elvira gå lite, men hon vände och skulle hem hon!
Vi stannade till vid ene lekpark och åkte kana några gånger också.

Sedan gick jag till skolan, o väntade på lektionen.
Hade egentligen musik men eftersom det är vecka 2 på dagis så är tiderna 9-2 vilket gör mig 30 min sen varje dag denna vecka.
+ att musiken är på en annan skola, och jag inte har något busskort.
= ingen ide!


Efter skolan och hämtning på dagis så åkte vi hem oh hämta sköttväskan.
Sedan drog vi hem till mamma.
Va där en stund och åt lite och busa så klart.
Skulle åka hem runt 5, men så blev det inte då jag träffa några vänner på väg till bussen.
Så vi stannade kvar på stan och busa och kolla runt lite, fick jaga Elvira lite då hon "släpptes lös"
Haha.

Efter det så åkte jag till konsum för att hämta ut ett paket med kläder till Elvira.
Dock kom jag 15 min sen då dom stänger kl 7!
Så får hämta imorgon ist :)
Nu är vi hemma sen en stund tbx, Elvira somnade i vagnen men vaknade när vi kom in.
Lika bra de, då blöjbyte stod på listan!
Hon är fortfarande vaken men håller på och somnar, hör hur hon ligger oh pratar med sig själv.
Så sött :)
Men hör att det tar allt längre o längre tid mellan varje ord hon säger haha.
Skönt då med lite tur kanske hon inte vaknar halv 6 imorgon? :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0