Onsdag igen då

what to do...what to do..?
Ja då är onsdagen snart slut.
Efter att jag lämnat Elvira på dagis så drog jag över till Marre och Emelie, vi drog ner till stan och sprang ärenden.
Skulle ju ha grillat idag men vädret sög så det får bli en annan gång ist.
Dock så fort vi åkte hem så blev det finns väder igen!
Va hemma hos Emelie o Wilma en liten stund, sedan till konsum och hämta mer kläder som jag beställt till Elvira.
12 plagg blev det från hm.
Nu har hon kläder i rätt storlek!
Det sista som behövs nu är galonbyxor och gummistövlar sedan är allt klart.

Emelie och Marre har precis gått och jag ska väl plocka undan lite.

Vad händer imorgon då?
Ska väl träffa Emelie och Wilma en sväng tror jag nog, massa bus och lek så klart!
Det är så kul att kuna vara ute och lek, jag njuter verkligen av att se Elvira glädjas av att vara ute.
Hon har verkligen fattat det där med att hälla sanden i hinken.
Och äter knappt någon sand heller.
Duktiga flicka!

Vad mer....jag har äkligmensvärk + träningsvärk...SUCK.
Ibland suger det att vara kvinna men det går nog snart över.

Ja det va allt, sorry för att det blir dåligt med bilder men lägger ut en ordentlig bildbomb sen!
PROMES!

Kommentarer
Postat av: martina

Tävlingssugen? kika in här: http://magotsuku.blogg.se/2011/april/pasktavling-goodiebag.html

2011-04-20 @ 20:13:57
URL: http://magotsuku.blogg.se/
Postat av: HANNA

hoppas allt är bra med dig, vad ska du göra denna onsdagskväll? :)

2011-04-20 @ 20:23:12
URL: http://hannalovisasol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0