Kaos med lyckligt slut!

Kom hem för en stund sen, har vart o grilla med några vänner här utanför.
Men mer om det senare!


Idag så va vi hos Sebastian, vi va ute och lekte lite och har några videos som jag ska lägga upp sen.
Va där i kanske 2 timmar sen skulle Elvira sova så då drog vi ner till stan.

Köpte lunch till mig själv oh satte min vid fnasket i plasket och njöt av solen.
Förstår ni hur varmt det va idag!?
Jag har njutit som en prinsessa!

Möte Stina på en fika och gick och kollade runt lite.

Sen möte vi upp momo oh mofa, dom skulle äta på brända occh Elvira fick glass.
Sen möte vi upp Emelie och drog till rusta och willys för att inhandla till grillningen.
"Snacka om att sprungit runt?"

iaf så när vi grilla blev det kaos, vi bestämde oss för att jag skulle vakta grillen och ungarna medans Emelie va uppe och gjorde iordning allt.

Och det låter precis lika lätt och enkelt som det låter....INTE ALLS!
Haha, båda ungarna ville till grillen, Wilma va ledsen att mamma inte var där.
Elvira var arg för att hon inte fick springa dit hon ville.
osv osv osv.
Men tillslut så fick vi i ungarna mat, dom fick hamburgare och korv.

blev lite lugnare då iallafall, jag och Emelie åt kycklingspett och det var supergott!
Och cider också MUMS!

Efter ett tag så sövde jag Elvira, gick på 2 snabba.
Haha grymt trött va hon.
Men hon sov inte så länge på dagen heller.

Linda och My kom islutet och gjorde sällskap, så vi satt och snacka lite skit och försökte äta marsmellows snyggt....
Emelie faila på det kan jag säga "BILD KOMMER" hahaha.
Men nu är vi hemma sen en stund tbx.

Elvira ligger och sover i sängen och jag känner hur min säng ropar mitt namn.

Lyckad dag enligt mig, har vart ute hela dagen i det supersköna vädret.
Elvira har vart glad NÄSTAN hela dagen och allt har bara flyttit på.

Hoppas jag fått lite färg nu ;)

Elvira med både korv o hamburgare i handen haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0