Innan dagis så var vi hos tandläkaren. Elv...

2011-04-05_08_36 (MMS)

Innan dagis så var vi hos tandläkaren. Elvira satt i vagnen och hejade på alla hon såg. Gobit! Ligger i sängen nu och ska sova,mormor får vara på inskolningen imorgon. Känner att jag inte kan missa mer i skolan nu! Men det har vart väldigt kul att få spendera lite extra tid med henne då hon inte är lika krävande som hemma. Hon typ skiter totalt i mig och kör sitt race. Men nu har jag fått lekt och njuttit av tiden med henne då hon bara vart glad och snäll. Det känns som att jag saknar henne, att vi börjar nästan glida ifrån varandra. För när dagen nått sitt slut så är vi båda trött o lätt irriterad vilket på senaste tiden vart väldigt mkt suck och stön. Jag har ofta blivit glädje dödaren som väcker henne när hon sover så skönt och hämtar henne när hon har som roligast. Och hon har blivit en trotsig skitunge som inte alls viljat lyssna ett dugg på vad jag säger eller bara är trött o grinig. Otroligt kul att fått lite kvalitets tid med mitt hjärta! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0