Hitta rätt.

Ja jag va ju på minnestund för Eva idag då det är ett år sedan hon dog.
Så lilla vimsiga jag skulle hitta rätt, mitt ute i skogen...och det fanns bara massa träd?

Men tillslut hitta jag rätt efter inbilning att en björn jagade, det vissade sig vara en trästock...
Ah... jag vet.

Vi skratta log oh minndes Eva.
Usch fyfan.. :/


Efter det åkte jag till Linnea, där Evelina och vanessa okså var.
Det blev vindrickande och en jävla massa skitsnack!

Eftr det åkte jag hem, nu sitter jag här o väntar på att mina pomes ska bli klara för att sedan sova.
Och sova LÄÄÄÄÄNGE!

Tror jag ska unna mig att sova till kl 10?
Vilket lyx?!

Nu tänker säkert ni utan barn bah.
Öööh till kl 10?
Jag brukar inte gå upp försen middagen?!


Nej fast jag har barn....oh går upp kl 6-7 på morgon.
Så att kliva upp kl 10 kommer att vara som att sova bort HELA dagen.

Städa lite, oh sedan iväg o hämta skrutt :)


Ja det är vad jag gjort iallafall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0