Hela söndagen.

På förmiddagen så var vi bara hemma och busa och mös!
Efter Elviras middagslur så gick vi till Sebatian och där bjöds det på fika, vilket Elvira verkligen uppskatta!


Sedan tog vi en promenad till affärn
"pappa sebastian"

Vi gick in på dollar och Sebastian tyckte att det var en utmärkt ide att ge Elvira en 500lapp.
För jag menar hon brukar ju aaldrig riva sönder all papper hon kommer inärheten av?

Sebastian pejja för grejerna iallafall, seda åt vi lite mat på pizzerian.

Sebastian gick hem och vi åkte vidaren till a-berg och mötte på Mathilda.
Vi satte oss i en lekpark och testa den nya hinken och spaden.
Toppen bra tyckte Elivira!

Efter en stund började det regna så vi åkte hem för att Elvira sedan skulle få välling och sen sova.
Jag och Mathilda ställde oss och lagade potatisgratäng och köttfärsbiffar.
MUMMS!
Hamna i paltkoma och har inte kunnat rört mig försen nu!

Ja det var allt, känner att jag behöver sova väldigt snart.
Just ja i morgon är det måndag!


Kommentarer
Postat av: Anja - 17 & mamma!

Varför skriver du pappa Sebastian inom situationstecken? ;p

2011-04-10 @ 22:09:54
URL: http://anjahakanson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0