Har precis pratat med rådgivningen ang tän...

2011-04-10_22_wo (MMS)

Har precis pratat med rådgivningen ang tänderna och hon som jag prata med sa att jag skulle ringa bvc så att någon får ta och titta henne i munnen. Och hon önskade mig lycka till med elviras 4 hörntänder och förstod att det borde göra rejält ont. Men att det skulle tas på allvar och sa att det finns bedövningskräm eller något liknande som man skulle kunna få. Så det är planen för imorgon. Så något wisky provande blir det inte och det känns väldigt skönt. Men vad gör man inte för sitt barn som lider! Helst av allt skulle jag ta över smärtan från mitt barn. Det verkar som att det kommer bli en lång natt då elvira smågnyr. Hoppas smärtan kan vänta tills imorgon så hon får lite sömn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0