Har precis ätit lite mat o deckat på soffa...

2011-04-10_20_28 (MMS)

Har precis ätit lite mat o deckat på soffan. Men ang wisky på elviras.tänder så är det några som tipsar med mkt annat. Men jag har verkligen testat allt som man brukar göra. Gnida alvedon på tänderna suga på en is bit. Bita på en bitring som vart i frysen gnuggat lite just där tänderna är påväg.jag har tom låtit henne bita på det ända som verkar duga....mina fingrar! Allt verkligen allt och det enda som jag inte har prövat är just wisky. Självklart är jag lite septiskt till det. Det är ju ändå alkohol ! Och ända anledningen till att tanken ang det är just för att inget annat funkar tyvär! Men jag har heller ingen lust att köpa en hel flaska för att använda någon ynka droppe...nej jag vet faktiskt inte vad jag ska göra. :-/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0