Ett medelande.

För några dagar sedan så fick Sebastian ett medelande från en tjej "ingen anning om vem hon är".
Ang hur han beter sig, och att han borde ta mer ansvar när det gäller Elvira.
Lite kul att se faktiskt då jag förmodlar att hon läser min blogg.
Hur folk reagerar och tar åt sig.
Kul att någon är så intresserad och har sån vilja att han ska bli en bättre pappa.
Don't get me wrong, när dom träffas så är han en bra pappa så ingen piiik så.
Sedan att kontakten inte är den bästa är väl en annan sak, dock börjar det bli bättre då vi verkar ha kommit överens om att träffas 1 gång i veckan.
Och bara det känns otroligt bra, för Elviras skull.
Men iaf så måste jag bara säga att "egentligen" så har Sebastian inget ansvar alls när det gäller Elvira.
Då jag har ensam vårdnad, alltså mitt ansvar.
Sebastian har ingen SKYLDIGHET till att vara pappa, träffa henne, ta kontakt med henne eller något alls.
Dock har Elvira RÄTT till att få träffa sin pappa.
Det största mål jag har här i livet är att Elvira ska kunna säga ordet pappa med en mening i det.
Inte så som hon gör nu då det bara är ett av alla andra ord.
Utan att hon förstår att hon pappa är en person, pappa är hennes föräldre.
Att hon ska känna igen honom utan att behöva tänka efter, att veta att han finns.
Jag hoppas verkligen att dom fortsätter ha kontakt för all evighet och att dom kommer knyta ett starkt band mellan dom.


Men jag vill säga tack till dig, Isabella tror jag ditt namn var.
Tack för att du bryr dig och ärr som ett stöd :)

Kommentarer
Postat av: jaqueline

Tycker det där var väldigt fint och moget skrivet :) Märks att du bryr dig om din dotter!

2011-04-20 @ 10:34:06
URL: http://morsanjackie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0