Dagens bilder.







Först gick vi till momo och spenderade förmiddagen där.
Under tiden Elvira tog en stödvila så fikade jag med Mamma Stina hennes dotter Alexia och Jenny.
Gick runt lite på stan och så.
Sedan också vi hem och åt påskgodis på balkongen som vi fått från Stefans föräldrar.

På en annan balkong satt 2 killar och skratta åt oss, då Elvira hela tiden skulle hälla ut sitt godis sedan ploka upp.
Hälla ut igen och plocka upp osv...
:)

Riktigt mysig dag, håller på o tvättar nu.
Tusan vad tvätt jag har!
Och Elvira också för den delen.


btw jag har date imorgon :O
Min kompis raggs kompis...hängde ni med?
Han kommer hit iaf och vi ska ha filmkväll här hemma.
Då slipper jag skaffa barnakt också :)


Dock har jag inga filmer....eller dvd för den delen?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0