Är nästan gråttfärdig. Den sista delen av ...

2011-04-26_11_03 (MMS)

Är nästan gråttfärdig. Den sista delen av matten vill inte fastna i min hjärna. Och efter som jag knoddat matten så hårt så har jag typ all so kvar. Och om 15 dagar sätts alla betyg. Det finns inte en chans i världen att jag kommer hinna med so'n på så kort tid. Faaaaaaaan också! Vilket betyder att jag måste gå iv ytligare ett år och sedan komvux vilket betyder att jag måste ta ett jävla lån som jag har lovat mig själv att jag aldrig ska göra. Faan faan faaaaaaaaaan! Är så otroligt besviken på mig själv just nu. Fast jag gjort mitt bästa. Fast jag inte borde vara det så kan jag inte hjälpa det. Lusten bara sugs ut ur mig nu. Allt känns så värdelöst. Fan fan fan jävla helvetet fucking betygregelskitgrej!!!!!! Ååååh! Har lust att sätta mig i ett hörn,äta godis gråtta och tycka synd om mig själv!


Kommentarer
Postat av: Ida

hej jag brukar läsa din blogg :) & jag tror du klarar skolan ! , fortsätt kämpa bara ! :d

2011-05-02 @ 19:09:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0