Alla borde va som mig....laalalalalalaaaa

Tjoho, super humör idag.
Har tränat 2 gånger idag och är riktigt stolt över mig själv!
Och shoppat har vi gjort idag också, till Elvira!
En ny mössa, vår jacka, sandaler, galonjacka och byxor....vad mer. jo ett par byxor. och några bollar och en klocka.
Fick barnbidraget idag ;)
Dock ska vi lämna tbx galonbyxorna då dom är fodrade, och snart kommer det inte vara nå kalla dagar längre.
Så det kanske är lite onödigt?
Ska skippa träningen på kvällen imorgon, för jag ska grilla ist.
Får ta träning på tors eller lör ist :P

Ja nej det va väl allt..
Btw dagens "jag har en låt på huvudet" är ( alla borde va som mig)
Men Markoliooooo.
Haha jag lyssnade jäämt på den förr.!

Just ja, jag köpte 3 stolar till balkongen också, 10 kr st!
Så nu kan jag sitta och njuta av solen ute på balkongen !
Ja nej det var allt, sorry för dålig utdatering men det är ju nästan sommar.
Slösa tid på datan kan man göra på kvällarna, på dagarna måste man ju ut i det fina vädret inte sant?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0