Lite om det som har hänt

Ja jag ska ta och berätta lite om vad som har hänt den senaste tiden.
JAg har nu flyttat hemifårn till Sätra, det är en 2 och jag har bott där sen i augusti men flyttar nu igen den 1 okt till MIN lägenhet.
Den lägenheten som jag har just nu är en soclägenhet och bara tillfälligt boende.
Elvira blir 10 månader nu på måndag och hon har utväcklas ännu mer sen sist jag uppdatera i förra bloggen.


*Hon kan nu krypa " eller ja krälla rättare sagt"

*Hon kan gå om man håller i henne i händerna, hon kan krälla ner från soffan men man måste fortfarande hålla koll på henne.

*Hennes 3de tand har kommit fram lite och snart kommer även den 4de, pincettgreppet har hon stenkoll på.

*Hon kan peka och säga där och titta, eller ja DÄÄ TIIITTAA!!!

*Hon har börjat trotsa mig, och kollar hur långt hon kan gå innan jag blir arg.

Det är säkert en massa mer fast något jag inte kommer på just nu.
Jag har även köpt en kattunge!
Eller ja jag ska göra det snart:)
Elvira ÄLSKAR alla katter och hon sa nästan katt idag , KAAA KAAAA KAAAAAAAAAA!
Hundar är också roliga och pippifåglar!
Försöka klättra ur vagnen är också ganska intressant!
Just ja hon kan resa sig mot möbler också :)

Ja det är väl det jag kan komma på nu om vad som har hänt.
Hoppas jag får lika många läsare på denna blogg som på förra!
Om inte mer! :)


Kommentarer
Postat av: Emelie

Vart ligger Sätra?=)

Börja hon krypa när hon var 10 månader?=)

2011-02-27 @ 23:10:47
URL: http://silasminprins.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0