Jag vill men kan inte..

Kl är halv 4 och jag kan inte sova....
Jag är klar vaken, eller snarare orolig.
Sover hemma hos Jossan och Jimmy, ligger i en bäddsoffa som gnislar så fort man rör sig..
Och så ligger Elvira i sin vagn, men när hon sover så brukar hon röra på sig.
Och jag är jätte rädd att hon ska ramla ur vagen, så fort hon rör sig så vaknar jag!
Hon kan ju resa sig och sätta sig upp nu!
Nu förtiden så sover vi inte i samma rum...det går helt enkelt inte.
Jag vaknar av minsta lilla rörelse!
Så nu när vi flyttar igen så får sovrummet bli Elviras!
Att ha bra hörsel kan vara både gott och ondt!

Jag är väldigt förvånad över att Alexia inte har vaknar än, Jimmys dotter.
Hon är bara en månad, En månad exakt idag faktist!

Känner att det inte är någon ide att ens försöka sova igen...SUCK!
Äh sova kan jag göra i graven!

Kommentarer
Postat av: Liz

Ja och sen man blev mamma så vaknar man ju för minsta lilla för man är hela tiden på vakt utan att man vet om det

2010-09-25 @ 09:58:12
URL: http://wifeey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0