Första hyran!

God dag, sitter hemma hos Linnea just nu.
Ska kanske sätta i löshår också så slipper jag se ut som en pojke haha.
Tycker verkligen inte o mitt korta hår!

Ska betala första hyran idag också!
Det känns väldigt konstigt att JAG ska betala MIN HYRA.
Skönt men konstigt, flyttar iallafall nu i helgen och jag har inte packa ett jävla skit!!!
Men ska packa imorgon.

Sitter och väntar på mat också, jag är så grymt hungrig och trött!
Men efter nio får jag sova :)
Vi har fått kvällsrutin nu, nu somnar hon kl nio varje kväll.
Eller jag lägger henne i sin säng då så somnar hon nästan direkt och det är jätte skönt.
Men tråkigt för det finns inget att göra på kvällarna utom att städa och kolla på tv!
Men nu ska jag mata Elvira!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0