10000:- POFF BORTA!

Nu har jag flyttat till MIN lägenhet, och köpt en jävla massa grejer också.
Har vart ¨på ikea 2 dagar i rad, men har inte köpt klart allt än!
Jag har redan spenderat 10000:- kr på min lägenhet!
OCH ÄR INTE KLAR ÄN!
Fast det är inte så mkt kvar som jag ska köpa så :P

Jag har börjat tränna nu också, eller håller på.
Va där första gången igår, tog ett halvtimmes cyklingpass.
Och fyfan vad ont i pullan/ rumpan jag har!
Den cykeln va inte speciellt skön att sitta på om man säger så!

Sitter hemma och Jossan och Jimmy och har nyss ätit mat, Elvira sitter på golvet och äter resterna av riset...
Eller ja äter och äter....KLADDAR rättare sagt! :P
Men nu ska jag ta och damsuga efter henne så Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0