Tandställning!

Ja då har man tandställning då, usch fyfan haha kan verkan prata normalt eller svälja.
Och maten bara fastnar i ställningen haha.
Jaja det blir nog bättre sen om några dagar, Vi har vart hos mamma hela dagen.
Åt lite mat och lekte, haha Elvira fick en hel chokladboll för dig sig och kan ju inte säga något annat än att hon smaska i sig hela direkt .
gofisen min, skönt att hennes matlust är normal igen :)

Och imorgon blire tvättstugan, och party samtidigt haha.
Tur att det är här hemma hos mig då.
Hade inte planera att gå ut med som vanligt så tvingade Jossan och Jenny mig.
Fast mest Jossan, Allt är Jossans fel ;)

OCH PÅ LÖRDAG BLIR DET BIO, SKA SE NYA HARRY POTTER FILMEN<3<3<3<3<3
Gaah vad jag älskar Harry potter filmerna!
Och sagan om ringen ^^
Vilket påminde mig att boka billjetter så man får plats!

Nu så ska jag ha så kul att diska....Suck...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0