Tandläkaren.

Har jag berättat att jag ska operera mig nu den 25?
Jag ska operera tänderna, jag sög på tummen väldigt länge.
Tills jag va typ 12 :O
Så min gom är jätte jätte smal, och det är typ inga tänder som nuddar varandra när jag biter ihop.
Iallafall så va jag hos tandläkaren nu i torsdags för att sätta i gummisnoddar mellan tänderna, men nu har en losnat så jag ska dit ikväll.
HALV 8!:O
Haha ganska sent :S
Iallafall så nu den torsdag så ska vi pröva metalringar, sen nästa torsdag ändå ska jag ha en tandställning till jag opereras.
Och när jag opererar mig så ska dom snitta upp min gom, vidga ut gomen, sätta in en metalplata i gomen, och så nå mer jävla grej så jag kan spenna åt den 2 gånger om dagen.
Sen ska jag få rels....visst låter det kul?

Och inte nog med det, så ska det göras 2 dagar innan Elvira fyller år.
Jag kommer nog inte vara på toppen humör, men jag får bita ihop.

Jag är faktiskt glad över att få göra det här, för sen när allt är klart kommer jag ju ha snygga tänder.
Och då är det värt det eller hur?
plus att nu när jag är 18 så kostar det mig inte ett öre och det gillar vi ;)



Kvällsbad igår, hon älskar fortfarande att bada!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0